Magic the Gathering
Magic the Gathering34879 medlemmar 656 inloggade

Användare:

Lösenord:


Bli medlem
Glömt lösenord?

Sök SvenskaMagic
Sök kort:

Sök medlem:

Sök stad:
Sök forumet:

Sök regelterm:

Sök lek:
FORUMET Start | Forumnytt | Sök | Regler | Privata bord  
MODERN Simic Eldrazi m Tron brew... Nevermore?? ...
Modern-loam hjälp!
Senast läst: 06:11:30, 18/4 -24. Läst 5875 gånger.
latsblaster

Rakdos
HEDERSMEDLEM
@svm s. 17/7 -09

551 rubriker
9162 svar

21. Jag var för trött igår kväll. ... 07:26:48, 8/7 -16  
Jag var för trött igår kväll. Allt tittande på dessa flerfärgade lekar gav en jävligt störd dröm i natt.
 
Jag köper, byter och säljer kort. Jag har en del Return to Ravnica-block, Magic 2015, Khans of Tarkir och Morningtide men också en del annat!
Blinking
MEDLEM
Fagersta
@svm s. 13/5 -06

191 rubriker
2081 svar

22. Lugnt Lats även de bästa kan b... 07:50:40, 8/7 -16  
latsblaster skrev 07:26, 8/7 -16 Jag var för trött igår kväll. Allt tittande på dessa flerfärgade lekar gav en jävligt störd dröm i natt.

Lugnt Lats även de bästa kan begå misstag ibland Drömmer om flerfärgade lekar låter spännande

Rekommenderar fortfarande Crib Swap åt trådpostaren om han ska köra Haakonpaketet, är förbaskat fint att hela tiden återspela den från graveyarden och kunna ta de flesta killar.
 
Gillar du de äldre spelböckerna Ensamma Vargen, Tigerns väg? Följ min extremt produktiva tremännings kreation av bokserien
Mästaren av Flux.
latsblaster

Rakdos
HEDERSMEDLEM
@svm s. 17/7 -09

551 rubriker
9162 svar

23. Dimir, simic och izzet bildade... 09:00:19, 8/7 -16  
Blinking skrev 07:50, 8/7 -16
latsblaster skrev 07:26, 8/7 -16 Jag var för trött igår kväll. Allt tittande på dessa flerfärgade lekar gav en jävligt störd dröm i natt.

Lugnt Lats även de bästa kan begå misstag ibland ;) Drömmer om flerfärgade lekar låter spännande :)

Rekommenderar fortfarande Crib Swap åt trådpostaren om han ska köra Haakonpaketet, är förbaskat fint att hela tiden återspela den från graveyarden och kunna ta de flesta killar.

Dimir, simic och izzet bildade hallucinationer i en populär sexdrog som jag påtvingades och som på tveksamma sätt förstärkte sexlust om man följde en procedur.

Crib Swap kan ju göra mer än Nameless, vilket är rätt otroligt.
 
Jag köper, byter och säljer kort. Jag har en del Return to Ravnica-block, Magic 2015, Khans of Tarkir och Morningtide men också en del annat!
Blinking
MEDLEM
Fagersta
@svm s. 13/5 -06

191 rubriker
2081 svar

24. Off topic: Men bilden på Crib ... 09:43:53, 8/7 -16  
latsblaster skrev 09:00, 8/7 -16
Blinking skrev 07:50, 8/7 -16
latsblaster skrev 07:26, 8/7 -16 Jag var för trött igår kväll. Allt tittande på dessa flerfärgade lekar gav en jävligt störd dröm i natt.

Lugnt Lats även de bästa kan begå misstag ibland Drömmer om flerfärgade lekar låter spännande

Rekommenderar fortfarande Crib Swap åt trådpostaren om han ska köra Haakonpaketet, är förbaskat fint att hela tiden återspela den från graveyarden och kunna ta de flesta killar.

Dimir, simic och izzet bildade hallucinationer i en populär sexdrog som jag påtvingades och som på tveksamma sätt förstärkte sexlust om man följde en procedur.

Crib Swap kan ju göra mer än Nameless, vilket är rätt otroligt.

Off topic: Men bilden på Crib Swap är så jävla mysig Jesusbarnet blev utbytt mot en changeling känns budskapet eller nått.
 
Gillar du de äldre spelböckerna Ensamma Vargen, Tigerns väg? Följ min extremt produktiva tremännings kreation av bokserien
Mästaren av Flux.
latsblaster

Rakdos
HEDERSMEDLEM
@svm s. 17/7 -09

551 rubriker
9162 svar

25. Crib Swap är bra. Att få en 1/... 10:20:18, 8/7 -16  
Crib Swap är bra. Att få en 1/1 är ofta en mindre kompensation än att lyxa fram ett basic.

Intressant att alla dessa förslag går mot Zombie Infestation.
 
Jag köper, byter och säljer kort. Jag har en del Return to Ravnica-block, Magic 2015, Khans of Tarkir och Morningtide men också en del annat!
signal
MEDLEM
Uppsala
@svm s. 28/12 -12

20 rubriker
309 svar

26. Då är det dags för playset av ... 11:11:12, 8/7 -16  
latsblaster skrev 10:20, 8/7 -16 Crib Swap är bra. Att få en 1/1 är ofta en mindre kompensation än att lyxa fram ett basic.

Intressant att alla dessa förslag går mot Zombie Infestation.

Då är det dags för playset av squee!
latsblaster

Rakdos
HEDERSMEDLEM
@svm s. 17/7 -09

551 rubriker
9162 svar

27. Ser väl så ut. Måste vara okej... 14:02:30, 8/7 -16  
Ser väl så ut. Måste vara okej att sitta på playset på hand och få zombies varje tur.
 
Jag köper, byter och säljer kort. Jag har en del Return to Ravnica-block, Magic 2015, Khans of Tarkir och Morningtide men också en del annat!
EnemyZ

Golgari
MEDLEM
Stockholm
@svm s. 20/6 -09

49 rubriker
206 svar

28. Återigen säger jag tick till a... 17:58:28, 11/7 -16  
Återigen säger jag tick till alla som bidragit i tråden. Det har varit mkt hjälpsamt. Jag har nu provspelat leken ett par gånger och även torrspelat den typ 100 ggr. Jag upplevde att det mesta som inte kunde spelas från graven fick lov att lämna leken. Oftast blev de pitchade till Infestation eller så Dredgades de ned i graven. I vilket fall blev de sällan spelade. Jag bytta ut dem mot 2 Molten Vortex, 1 Lightning Axe och en Conflagrate. Än så länga känns två Molten ganska bra. Teoretiskt tycker jag inte att de borde passa in, eller att jag borde köra antingen dem eller Infestation. Jag lade två Pharaoh i Brädan. Tror det är lite av ett metaval.

I vilket fall, postar listan igen om någon vill titta på den. Nu ska jag bara lite FNM med den och sedan får jag väl återkomma med nya reflektioner.

Ghosts'N Goblins

Modern / Turneringsspel

Av: EnemyZ
15:14, 2/7 -16

EnemyZ kommenterar:
Loam-rock-grind. Kanske spelbart?
Kategori: Turneringsspel
Format: ModernStorlek: 60 kort
Färger:
Exportera till Magic Online
Exportera till Apprentice
Exportera till Magic Workstation
Skriv ut
3441:-
Manakurva
Färgfördelning
Guldfiska! [lek]202837[/lek]
Köp leken! Proxa leken!

 
Det finns en särskild plats i himmelen för de som skickar skickar bizzade kort fort.
Powerload
MEDLEM
Stockholm
@svm s. 7/9 -03

259 rubriker
6470 svar

29. Du behöver Pharaos i main imo,... 18:16:00, 11/7 -16  
Du behöver Pharaos i main imo, metat har för mycket beats.
 
Jag vet inte ens om jag spelar magic
EnemyZ

Golgari
MEDLEM
Stockholm
@svm s. 20/6 -09

49 rubriker
206 svar

30. Vad tror du man tar ut då? -2 ... 18:17:01, 11/7 -16  
Vad tror du man tar ut då? -2 Molten +2 Pharaoh?
 
Det finns en särskild plats i himmelen för de som skickar skickar bizzade kort fort.
Powerload
MEDLEM
Stockholm
@svm s. 7/9 -03

259 rubriker
6470 svar

31. Jajabox :)... 18:35:27, 11/7 -16  
Jajabox :)
 
Jag vet inte ens om jag spelar magic
BYT BORD TILL


 
  Outlaws of Thunder Junction Slippa reklamen? Bli Guldmedlem!