Magic the Gathering
Magic the Gathering34896 medlemmar 671 inloggade

Användare:

Lösenord:


Bli medlem
Glömt lösenord?

Sök SvenskaMagic
Sök kort:

Sök medlem:

Sök stad:
Sök forumet:

Sök regelterm:

Sök lek:
FORUMET Start | Forumnytt | Sök | Regler | Privata bord  
ALLMäNT Losset GP level Commentary... Black Friday med Magickort ...
Lägga till övriga produkter?
Senast läst: 17:29:13, 5/4 -24. Läst 664 gånger.
frozkadur
MEDLEM
Tranås
@svm s. 27/6 -14

4 rubriker
6 svar

Lägga till övriga produkter? 07:34:02, 28/11 -15  
Hej

Har en born of the gods booster box jag vill sälja här på min auktion men jag räknar inte ut hur jag lägger till den i mina Haves för att sen sälja den. Någon vänlig själv som vill förklara för mig hur jag gör? =)

Gullvar

Orzhov
HEDERSMEDLEM
Malmö
@svm s. 22/4 -10

67 rubriker
1822 svar

1. Om jag inte minns fel får man ... 08:32:42, 28/11 -15  
Om jag inte minns fel får man inte sälja samma produkter som SvM-butiken.

Vilket alltså innefattar sealed product.
 
Vill du vara med i Modern Monday-bordet? Släng iväg ett PM så bjuder jag in dig.

"Mänskligheten indelas i fyra kategorier: Banditer, lymlar, fähundar och idioter." - Sten Broman
Mällroth

Gruul
HEDERSMEDLEM
Karlstad
@svm s. 22/5 -02

121 rubriker
1121 svar

2. Det stämmer Gullvar. Regler... 08:34:06, 28/11 -15  
Det stämmer Gullvar.

Reglerna för Torget är enkla och få.

Endast försäljning av Magic-relaterat material. Inga tv-spel eller pokerchips alltså.

Ingen försäljning av produkter (förutom singelkort) som vi säljer i vår Butik. Detta innefattar t.ex. Morningtide-displayer och Coldsnap-boosters.

Ingen organiserad försäljning i företagsliknande form utan överenskommelse innan. Detta innebär att du inte skall köpa in kort för vidareförsäljning. Inga auktioner med fulla sets, bryta displayer för löskort etc. Är du osäker, kontakta Beakid innan du lägger upp en auktion.

Bud är bindande

EDIT: Kopierat från torgets regler. :)
 
Saknar 34 kort i Beta (till 1 komplett), 10 i Arabian Nights, 9 i Antiquities och 131 i Legends (till 4 kompletta). Kolla min have/want för byten.

Har 4 kompletta set av revised till origins, the dark till battle for zendikar och 1 komplett av unlimited, arabian nights, antiquities och legends.

mvh Mällroth.
Uppdaterad: 08:34:44, 28/11 -15
jd
MEDLEM
@svm s. 26/5 -05

49 rubriker
1156 svar

3. Det viktiga är att man inte få... 10:32:13, 30/11 -15  
Mällroth skrev 08:34, 28/11 -15 Det stämmer Gullvar.

Reglerna för Torget är enkla och få.

Endast försäljning av Magic-relaterat material. Inga tv-spel eller pokerchips alltså.

Ingen försäljning av produkter (förutom singelkort) som vi säljer i vår Butik. Detta innefattar t.ex. Morningtide-displayer och Coldsnap-boosters.

Ingen organiserad försäljning i företagsliknande form utan överenskommelse innan. Detta innebär att du inte skall köpa in kort för vidareförsäljning. Inga auktioner med fulla sets, bryta displayer för löskort etc. Är du osäker, kontakta Beakid innan du lägger upp en auktion.

Bud är bindande

EDIT: Kopierat från torgets regler.

Det viktiga är att man inte får konkurrera med butiken, alltså:

Har butiken det till salu, får du inte sälja. "Morningtide-displayer och Coldsnap-boosters" är ju ett gammalt exempel, men BotG finns fortfarande.
 
"Seriöst, italiensk semipimp i legends. Vänligen avlid." -MrFukinkou
BYT BORD TILL


 
  Slippa reklamen? Bli Guldmedlem!