Magic the Gathering
Magic the Gathering34892 medlemmar 681 inloggade

Användare:

Lösenord:


Bli medlem
Glömt lösenord?

Sök SvenskaMagic
Sök kort:

Sök medlem:

Sök stad:
Sök forumet:

Sök regelterm:

Sök lek:
FORUMET Start | Forumnytt | Sök | Regler | Privata bord  
COCKTAIL Star Wars: The Force Awakens... C64 - hjälp ...
Super Mario Maker!
Senast läst: 11:49:44, 23/4 -24. Läst 5518 gånger.
psykopatmullvad

Boros
HEDERSMEDLEM
FSVM - REVISOR
Limmared
@svm s. 20/1 -04

664 rubriker
18454 svar

21. Skall testa din och leosers ba... 18:28:41, 16/9 -15  
Vindicate skrev 15:07, 16/9 -15 Byggde en spökhusbana med lite dörrar och klurigheter.
AB35-0000-0040-AED1
Hur kul spel som helst :D

Skall testa din och leosers banor ikväll :D
 
"In my opinion, DOOM should be an example to game developers and movie makers everywhere when making entertainment for guys like me. Forget complex enemy AI and character development. Forget levelling up and stats. Forget tactics and complex gameplay mechanics. Demons. Marines. Mars. Guns. Chainsaws. Done."
psykopatmullvad

Boros
HEDERSMEDLEM
FSVM - REVISOR
Limmared
@svm s. 20/1 -04

664 rubriker
18454 svar

22. Hittade den inte. Skrivit rätt... 09:51:34, 17/9 -15  
Vindicate skrev 15:07, 16/9 -15 Byggde en spökhusbana med lite dörrar och klurigheter.
AB35-0000-0040-AED1
Hur kul spel som helst :D

Hittade den inte. Skrivit rätt kod?

Spelade några av leos banor och satte en stjärna eller två :D

Skall börja bygga mina riktiga banor nu när jag låst upp allt :D
 
"In my opinion, DOOM should be an example to game developers and movie makers everywhere when making entertainment for guys like me. Forget complex enemy AI and character development. Forget levelling up and stats. Forget tactics and complex gameplay mechanics. Demons. Marines. Mars. Guns. Chainsaws. Done."
Leosr
MEDLEM
@svm s. 7/10 -06

22 rubriker
64 svar

23. tackar! du fick en stjärna til... 10:32:12, 17/9 -15  
psykopatmullvad skrev 09:51, 17/9 -15
Vindicate skrev 15:07, 16/9 -15 Byggde en spökhusbana med lite dörrar och klurigheter.
AB35-0000-0040-AED1
Hur kul spel som helst :D

Hittade den inte. Skrivit rätt kod?

Spelade några av leos banor och satte en stjärna eller två :D

Skall börja bygga mina riktiga banor nu när jag låst upp allt :D

tackar! du fick en stjärna tillbaks. ;)
psykopatmullvad

Boros
HEDERSMEDLEM
FSVM - REVISOR
Limmared
@svm s. 20/1 -04

664 rubriker
18454 svar

24. Så där, nu är min andra bana k... 21:23:07, 17/9 -15  
Så där, nu är min andra bana klar.

Kod: DF6E 0000 0047 43B5

Det är meningen att den skall vara medelsvår till svår.

Jag tar gärna konstruktiv kritik på den om ni vill och hinner :D

Stjärna vore inte fel heller ;)
 
"In my opinion, DOOM should be an example to game developers and movie makers everywhere when making entertainment for guys like me. Forget complex enemy AI and character development. Forget levelling up and stats. Forget tactics and complex gameplay mechanics. Demons. Marines. Mars. Guns. Chainsaws. Done."
Quadman
JUDGE L1
Oxie
@svm s. 22/12 -04

86 rubriker
5026 svar

25. Ser kul ut men det lär väl ald... 09:08:01, 18/9 -15  
Ser kul ut men det lär väl aldrig komma någon emulator för wii u eller en pc release närmsta 100 åren?
 
SBA -> Triggered abilities på stacken -> Prioritet
302.5. Creatures can attack and block.
608.2c The controller of the spell or ability follows its instructions in the order written...
psykopatmullvad

Boros
HEDERSMEDLEM
FSVM - REVISOR
Limmared
@svm s. 20/1 -04

664 rubriker
18454 svar

26. Det första vet jag inget om oc... 09:23:57, 18/9 -15  
Quadman skrev 09:08, 18/9 -15 Ser kul ut men det lär väl aldrig komma någon emulator för wii u eller en pc release närmsta 100 åren?

Det första vet jag inget om och det andra tror jag är väldigt osannolikt. Tyvärr.
 
"In my opinion, DOOM should be an example to game developers and movie makers everywhere when making entertainment for guys like me. Forget complex enemy AI and character development. Forget levelling up and stats. Forget tactics and complex gameplay mechanics. Demons. Marines. Mars. Guns. Chainsaws. Done."
tgd
MEDLEM
@svm s. 21/7 -07

101 rubriker
3680 svar

27. Det kommer inte komma en emula... 20:26:53, 18/9 -15  
Quadman skrev 09:08, 18/9 -15 Ser kul ut men det lär väl aldrig komma någon emulator för wii u eller en pc release närmsta 100 åren?

Det kommer inte komma en emulator inom de närmsta fem åren iaf.
 
StabCon - Skapar MtG-events i och runt Gbg - Gilla oss, vi gillar er <3

Vintage i Gbg & (nya) Vintage-Bordet:

Spoiler:

  • aginamist har Vintage i Gbg-bordet. Skicka honom ett pm för invite!
  • Tibia har Vintage-bordet. Skicka honom ett pm för invite!
psykopatmullvad

Boros
HEDERSMEDLEM
FSVM - REVISOR
Limmared
@svm s. 20/1 -04

664 rubriker
18454 svar

28. B8AB 0000 0069 126E Ny bana... 17:43:02, 24/9 -15  
B8AB 0000 0069 126E

Ny bana klar :D
Denna gång mer inriktad till nybörjare, så den kanske är lite för lätt för er ;)
 
"In my opinion, DOOM should be an example to game developers and movie makers everywhere when making entertainment for guys like me. Forget complex enemy AI and character development. Forget levelling up and stats. Forget tactics and complex gameplay mechanics. Demons. Marines. Mars. Guns. Chainsaws. Done."
psykopatmullvad

Boros
HEDERSMEDLEM
FSVM - REVISOR
Limmared
@svm s. 20/1 -04

664 rubriker
18454 svar

29. Byggde ihop ett spökhus som ja... 21:18:35, 1/10 -15  
Byggde ihop ett spökhus som jag känner mig grymt nöjd med, kommentarer mottages gärna :D

ID: 43BB 0000 0081 EE2B
"Ghostly Caves and Haunted Pipes"

Har ni några nya banor ni vill att jag spelar? :D
 
"In my opinion, DOOM should be an example to game developers and movie makers everywhere when making entertainment for guys like me. Forget complex enemy AI and character development. Forget levelling up and stats. Forget tactics and complex gameplay mechanics. Demons. Marines. Mars. Guns. Chainsaws. Done."
karhart

Gruul
MEDLEM
Ersmark
@svm s. 7/5 -10

237 rubriker
2993 svar

30. Köpte ett Wii U enbart för det... 21:16:29, 13/10 -15  
Köpte ett Wii U enbart för detta spel, och för att min snart sjuåriga dotter är en fena på att kreera luriga banor. För en riktig utmaning, sök upp Pangeas banor, eller sök efter dom på youtube.
 
If it ain't fixed, it isn't broken.
psykopatmullvad

Boros
HEDERSMEDLEM
FSVM - REVISOR
Limmared
@svm s. 20/1 -04

664 rubriker
18454 svar

31. Du behöver nog inte göre rekla... 21:26:00, 13/10 -15  
karhart skrev 21:16, 13/10 -15 Köpte ett Wii U enbart för detta spel, och för att min snart sjuåriga dotter är en fena på att kreera luriga banor. För en riktig utmaning, sök upp Pangeas banor, eller sök efter dom på youtube.

Du behöver nog inte göre reklam för dem. Alla känner till dem, men få klarar av dem (har du klarat dem?):D
Det är kul att sitta och nöta ibland, även om jag inte kommer någonvart i dem D:


Testat mina banor? :D
Hade varit mycket uppskattat!

Ge mig ID till era sen så testar jag dem!


Och sist, du gjorde ett riktigt bra köp :D
 
"In my opinion, DOOM should be an example to game developers and movie makers everywhere when making entertainment for guys like me. Forget complex enemy AI and character development. Forget levelling up and stats. Forget tactics and complex gameplay mechanics. Demons. Marines. Mars. Guns. Chainsaws. Done."
tgd
MEDLEM
@svm s. 21/7 -07

101 rubriker
3680 svar

32. Har låst upp allt nu iaf. Sjuk... 16:44:55, 14/10 -15  
Har låst upp allt nu iaf. Sjukt dålig design att inte ha mer upplåst från start.
Ska testa era banor nångång i veckan.
 
StabCon - Skapar MtG-events i och runt Gbg - Gilla oss, vi gillar er <3

Vintage i Gbg & (nya) Vintage-Bordet:

Spoiler:

  • aginamist har Vintage i Gbg-bordet. Skicka honom ett pm för invite!
  • Tibia har Vintage-bordet. Skicka honom ett pm för invite!
psykopatmullvad

Boros
HEDERSMEDLEM
FSVM - REVISOR
Limmared
@svm s. 20/1 -04

664 rubriker
18454 svar

33. Jag hade hest sett att allt va... 16:49:44, 14/10 -15  
tgd skrev 16:44, 14/10 -15 Har låst upp allt nu iaf. Sjukt dålig design att inte ha mer upplåst från start.
Ska testa era banor nångång i veckan.

Jag hade hest sett att allt var upplåst från början, så man kunde börja bygga direkt. Men då hade väl alla barn som vant sig vid det här nya tutorial/unlock, och som inte vuxit upp med SMW, gråtit.
 
"In my opinion, DOOM should be an example to game developers and movie makers everywhere when making entertainment for guys like me. Forget complex enemy AI and character development. Forget levelling up and stats. Forget tactics and complex gameplay mechanics. Demons. Marines. Mars. Guns. Chainsaws. Done."
karhart

Gruul
MEDLEM
Ersmark
@svm s. 7/5 -10

237 rubriker
2993 svar

34. Jag har inte ens försökt - jag... 17:07:33, 14/10 -15  
psykopatmullvad skrev 21:26, 13/10 -15
karhart skrev 21:16, 13/10 -15 Köpte ett Wii U enbart för detta spel, och för att min snart sjuåriga dotter är en fena på att kreera luriga banor. För en riktig utmaning, sök upp Pangeas banor, eller sök efter dom på youtube.

Du behöver nog inte göre reklam för dem. Alla känner till dem, men få klarar av dem (har du klarat dem?)
Det är kul att sitta och nöta ibland, även om jag inte kommer någonvart i dem D:


Testat mina banor?
Hade varit mycket uppskattat!

Ge mig ID till era sen så testar jag dem!


Och sist, du gjorde ett riktigt bra köp

Jag har inte ens försökt - jag prova Kaizo Mario ett tag men fick typ ett aneurysm... Spelar hellre mer normalt störda banor, och allra helst de min dotter gör.

Jag ska prova dina någon dag, arbetar för mycket för att egentligen ha tid att indulgera mig så mycket som jag vill.
 
If it ain't fixed, it isn't broken.



BYT BORD TILL


 
  Slippa reklamen? Bli Guldmedlem!