Magic the Gathering
Magic the Gathering34895 medlemmar 668 inloggade

Användare:

Lösenord:


Bli medlem
Glömt lösenord?

Sök SvenskaMagic
Sök kort:

Sök medlem:

Sök stad:
Sök forumet:

Sök regelterm:

Sök lek:
FORUMET Start | Forumnytt | Sök | Regler | Privata bord  
REKLAM-BORDET 40k Tau, färger och penslar... Söker spel till SNES ...
Datorspel - Gymnasiearbete
Senast läst: 11:36:38, 23/4 -24. Läst 2207 gånger.
codz

Izzet
MEDLEM
Stockholm
@svm s. 27/6 -13

24 rubriker
85 svar

Datorspel - Gymnasiearbete 10:18:22, 26/3 -15  
Hej, jag har med några andra från min klass jobbat på ett spelprojekt sedan höstterminen som gymnasiearbete och går nu in i öppen beta. Så om någon skulle vara intresserad av att prova det så kan ni ladda ner det HÄR.
(man måste ladda ner både .exe filen som är spelet och DATA mappen för att det är så unity funkar, uppe i högra hörnet kan man dock ladda ner allt som en .zip mapp så det är bara att extrahera den så följer allt med)

Vi har även gjort en liten undersökning så att vi enkelt kan samla folks respons, ni kan ju så klart också svara här i tråden, men annars så har vi en enkät HÄR man kan svara anonymt.

Tack på förhand :D

//Olle Hagman

Mudfrog

Simic
MEDLEM
Skövde
@svm s. 3/10 -13

28 rubriker
235 svar

1. Vad är det för slags spel? Sit... 11:36:34, 26/3 -15  
Vad är det för slags spel? Sitter på sjukhusets dator nu så kan inte ladda ner här o testa än :P
nepO
JUDGE L1
Skellefteå
@svm s. 11/11 -08

30 rubriker
453 svar

2. aldrig använt dropboxförut, me... 13:21:30, 26/3 -15  
aldrig använt dropboxförut, men när jag ska testa så måste jag gå in i mappen för att ladda ner varje enskild fil i mappen... om du zippar det hela hade det varit lättare
Dante82
MEDLEM
Umeå
@svm s. 20/2 -06

22 rubriker
160 svar

3. @nepO, om du klickar på den bl... 13:35:41, 26/3 -15  
@nepO, om du klickar på den blåa knappen uppe till höger kan du välja download as zip och då få ner allt på samma gång. (Som codz hade skrivit inom parentes)
 
"Never argue with an idiot, they will only drag you down to their level and beat you with experience"
Ohga
MEDLEM
@svm s. 8/5 -12

16 rubriker
246 svar

4. Vågar mig på en plug, copy.com... 13:53:18, 26/3 -15  
Vågar mig på en plug, copy.com är en liknande tjänst som ger mycket mer utrymme för gratis konton än vad dropbox ger. 2gb vs 15gb. Skicka IM om nån vill ha en referal som ger bonus utrymme när man skapar kontot.
codz

Izzet
MEDLEM
Stockholm
@svm s. 27/6 -13

24 rubriker
85 svar

5. Mudfrog oj, glömde säga det. d... 14:49:25, 26/3 -15  
Mudfrog oj, glömde säga det. det är ett första persons pussel spel som går ut på att spelaren löser pussel genom att flippa gravitationen :D

nepO som sagt prova att trycka på den blåa knappen i övre högra hörnet, där kan du välja "download as zip"

Ohga tack för erbjudandet men använder bara dropbox för skolprojektet :)
 
Min Have: http://www.svenskamagic.com/member/kort.php?ID=42118
nepO
JUDGE L1
Skellefteå
@svm s. 11/11 -08

30 rubriker
453 svar

6. hahaha, wow jag suger... 15:00:03, 26/3 -15  
Dante82 skrev 13:35, 26/3 -15 @nepO, om du klickar på den blåa knappen uppe till höger kan du välja download as zip och då få ner allt på samma gång. (Som codz hade skrivit inom parentes)

hahaha, wow jag suger
Morefx
MEDLEM
Trollhättan
@svm s. 19/11 -01

39 rubriker
1002 svar

7. Snabb fråga bara: Varför inte... 18:15:22, 26/3 -15  
Snabb fråga bara:
Varför inte bygga projektet som Web Player så även non Windows användare kan testa? Funkar utmärkt att köras från dropbox.
Ladda hem en .exe och en mapp känns väl lite 2006?
Sandboxing is king, plus att det är busenkelt i unity (file/build settings...välj web player och build, klart.
Man får en .html fil (kopiera publik länk och dela) samt en .unity3d fil som är själva spelet.
Kanske blir lite vajsing om man sparar player progress, men tror definitivt att det är en bra lösning om ni vill ha mycket feedback.

Lycka till!
 

BYT BORD TILL


 
  Slippa reklamen? Bli Guldmedlem!