Magic the Gathering
Magic the Gathering34874 medlemmar 673 inloggade

Användare:

Lösenord:


Bli medlem
Glömt lösenord?

Sök SvenskaMagic
Sök kort:

Sök medlem:

Sök stad:
Sök forumet:

Sök regelterm:

Sök lek:
FORUMET Start | Forumnytt | Sök | Regler | Privata bord  
ALLMäNT Tror ni det kommer fler compan... Twitch nere? ...
www.planeswalkerpoints.com
Senast läst: 22:21:57, 13/4 -24. Läst 6720 gånger.
ottifant
HEDERSMEDLEM
Brandstorp
@svm s. 7/10 -02

91 rubriker
1239 svar

www.planeswalkerpoints.com 11:16:16, 10/11 -14  
Kan någon av er logga in på www.planeswalkerpoints.com? Wizards har gjort en migrering av alla sina spelkonton till ett globalt per spelare med länkar till de plattformar där man är aktiv.
För mig blir det invalid DCI-number när jag vill se min poäng. Någon anna som har samma problem? Numret verkar ju fortfarande finnas eftersom min poäng syns här på svm.

weiuweiu

Golgari
MEDLEM
Alingsås
@svm s. 8/5 -10

102 rubriker
1091 svar

1. Fungerar för mig... 11:25:04, 10/11 -14  
Fungerar för mig
ember

Azorius
REDAX
Limmared
@svm s. 26/10 -02

181 rubriker
10832 svar

2. Jag verkar inte kunna logga in... 11:38:48, 10/11 -14  
Jag verkar inte kunna logga in, jag kan logga in och uppdatera mina uppgifter, men då visas helt fel DCI-nummer.
 
PrettoPodden - en podcast för normalbegåvade och uppåt! Finns även på iTunes

GoyfWars - Min Magicblogg (eng.), om Legacy, EDH, lite limited och en massa annat. Lärdomar för den nye, nostalgi för den lärde!
ottifant
HEDERSMEDLEM
Brandstorp
@svm s. 7/10 -02

91 rubriker
1239 svar

3. Har ni migrerat era konton?... 11:41:27, 10/11 -14  
Har ni migrerat era konton?
ember

Azorius
REDAX
Limmared
@svm s. 26/10 -02

181 rubriker
10832 svar

4. Ja, det är då jag får ett helt... 11:42:59, 10/11 -14  
ottifant skrev 11:41, 10/11 -14 Har ni migrerat era konton?

Ja, det är då jag får ett helt random DCI-nummer.
 
PrettoPodden - en podcast för normalbegåvade och uppåt! Finns även på iTunes

GoyfWars - Min Magicblogg (eng.), om Legacy, EDH, lite limited och en massa annat. Lärdomar för den nye, nostalgi för den lärde!
weiuweiu

Golgari
MEDLEM
Alingsås
@svm s. 8/5 -10

102 rubriker
1091 svar

5. minns att jag gjrode någon syn... 11:46:01, 10/11 -14  
ottifant skrev 11:41, 10/11 -14 Har ni migrerat era konton?

minns att jag gjrode någon sync sak för kanske några veckor sedan. Jag skrev in mitt dci nummer jag har fått på en lapp när jag skapade dci konto.
Rolex
SM-VINNARE 2016
Malmö
@svm s. 24/9 -09

55 rubriker
927 svar

6. Jag fick det att funka till sl... 12:10:11, 10/11 -14  
Jag fick det att funka till slut efter att ha mailat en del med deras support. De skickade mig en FAQ. Saxar in den här.

Varning för wall of text dock:

Thank you for contacting Wizards of the Coast Game Support!

Recently there was an update here at Wizards of the Coast that adjusted our systems so that our community would be able to use the same login information for a variety of our sites and programs, ranging from our Help Account system to the DCI player system. This message is being sent because you have recently contacted us concerning issues with the account migration process, and we're more than happy to help!

Below we’ve included the most common issues and troubleshooting you will want to follow to resolve those issues, with each topic marked by a set of asterisks. For retailers and judges, you'll find troubleshooting more specific to issues you might be experiencing in the latter half of this message. Please review the common issues below to find the troubleshooting solution that best fits your situation:

*****My login/password is giving a message stating 'Something is not quite right; please try again.'*****

The most likely cause for this issue is that your account has not yet been migrated. To do so, navigate to accounts.wizards.com and use the Log In button. In that window, enter your preferred DCI number and the password associated with it. If you do not have a DCI number, we'd advise using the email address that you have used to contact us previously in that same window. This will begin the migration process and allow you to get back online!

If you are receiving this message using your new, migrated account we'd advise clearing your browser's cache and cookies. Often times your browser will store pieces of information from previous visits to webpages and then insert those pieces of information into your current session in order to speed up browsing. These temporary internet files oftentimes will recall things such as previous failed log-in attempts and the like, and cause issues like the one you are experiencing. I have provided links to instructions on clearing this information in the three major browsers below:

Chrome - http://support.google.com/chrome/bin/answer.py?hl=en&answer=95582
Firefox - http://support.mozilla.org/en-US/kb/how-clear-firefox-cache
Internet Explorer - http://www.wikihow.com/Clear-Your-Browser's-Cache#Internet_Explorer_9

*****I attempted to migrate my account but in the process ended up with a new DCI number and/or I am unable to view my previous Planeswalker Points*****

1) Go to https://accounts.wizards.com/

2) Select Sign In, then for Login ID enter your old DCI number, and for password use your associated password with that number.

3) Follow the steps that will pop up, along the lines of, "We will need to migrate your account."

Please note the email and Login ID that are put here will need to be different than your unpreferred account. If you do not have access to a secondary email, simply navigate to any free web provider and create a temporary email to complete this step.

4) Sign into your preferred Wizards account with the new username/password you created.

5) Select "Combine Accounts" (under the photo of DCI card where it says "Have multiple accounts?").

6) Enter your DCI number and associated password. Please be careful when clicking confirm in these steps, as moving too quickly may lead to inaccurate information being confirmed.

7) Choose to keep desired DCI number. Please keep in mind that the choice you make when selecting your preferred DCI number is permanent.

If you are still unable to view your Planeswalker Points after successfully completing the above steps, we'd advise clearing your cache and cookies then reloading the page. I have provided links to instructions on clearing this information in the three major browsers below:

Chrome - http://support.google.com/chrome/bin/answer.py?hl=en&answer=95582
Firefox - http://support.mozilla.org/en-US/kb/how-clear-firefox-cache
Internet Explorer - http://www.wikihow.com/Clear-Your-Browser's-Cache#Internet_Explorer_9

Uppdaterad: 12:11:08, 10/11 -14
partysmurphen
JUDGE L1
REDAX
HEDERSMEDLEM
FSVM - LEDAMOT
Linköping
@svm s. 19/2 -03

175 rubriker
7354 svar

7. Vilken pärs det där var! Trodd... 18:54:53, 11/11 -14  
Vilken pärs det där var! Trodde jag skulle tappa mitt gamla goa DCI nummer jag haft i evigheter.

Tack Olle för all bra info!
Sajkobeer

Gruul
REDAX
MODERATOR
HEDERSMEDLEM
@svm s. 16/11 -01

248 rubriker
3640 svar

8. Nu har wizards aktivt beslutat... 12:29:09, 28/4 -20  
Nu har wizards aktivt beslutat att historiken ska bort. Spara det som sparas kan!
 
Ranking av svenska magispelare 1996-2014 2015 2016 2017

Auktion av Standard, EDH och Modern!



BYT BORD TILL


 
  Slippa reklamen? Bli Guldmedlem!