Magic the Gathering
Magic the Gathering34892 medlemmar 658 inloggade

Användare:

Lösenord:


Bli medlem
Glömt lösenord?

Sök SvenskaMagic
Sök kort:

Sök medlem:

Sök stad:
Sök forumet:

Sök regelterm:

Sök lek:
FORUMET Start | Forumnytt | Sök | Regler | Privata bord  
ALLMäNT Slivers framtid?... Teferi, Temporal Archmage ...
Söker magicspelare runt Trollhättan/Uddevalla
Senast läst: 05:48:08, 22/4 -24. Läst 1757 gånger.
KumpaN
MEDLEM
Åsensbruk
@svm s. 10/7 -14

8 rubriker
24 svar

Söker magicspelare runt Trollhättan/Uddevalla 19:38:44, 30/7 -14  
Jag var nere i göteborg och spelade lite efter långt uppehåll med magic och vi är några stycken här i Mellerud som lirar just nu :) och tänkte det hade vart trevligt att spela lite med mer personer runt om här i Vänersborg/Trollhättan/Uddevalla ! Skriv gärna här om ni känner samma sak :)

IronJack
MEDLEM
Vargön
@svm s. 1/9 -12

38 rubriker
412 svar

1. Tjenare Kim. Vi möttes i si... 20:08:11, 30/7 -14  
Tjenare Kim.

Vi möttes i sista matchen igår. Kul att se att ni vill lira mer iaf.
Är det helst Legacy eller funkar Modern med?

I Trollhättan finns det en magiclokal som har öppet onsdag, fredag och söndag.
Onsdagar är draft, FNM är standard utom första fredagen i månaden då det är modern. Söndag är nog mest casual.

Uddevalla har ju butik med FNM standard, utom sista fredagen i månaden då det är Modern.
Sen på lördagar har de modern, utom sista lördagen i månaden då det är legacy, övrig tid brukar de alltid ha plats för Casual spel där

Hoppas det hjälper något.

Ja just det, om du har FB så kan du kolla de här forumen med

Magic Trollhättan
Magic Uddevalla


Men sen är det ju alltid trevligt att träffas och casualspela med
Tror nog att yespair håller med mig i det. Så jag är på.

Mvh
//Rickard
 
What kinda creature do we have here?
It feels like love, but it smells like fear.
Getolle_Punk
MEDLEM
Vänersborg
@svm s. 11/4 -05

138 rubriker
1195 svar

2. Tisdagar är det dessutom Kväll... 20:15:12, 30/7 -14  
Tisdagar är det dessutom Kvällsöppet fram tills ca 20.30 för Magic i Uddevalla.
 
- Jag åt en halv...
- Nu har jag lagt min spell på stacken - Hansson
- Bygg en lek - dagens tips den 24/6 -07.
I Uddevalla heter alla Emil (typ som alla heter Glen i GBG). - Equilibri
Troll? är det sådana med tuppkam?
KumpaN
MEDLEM
Åsensbruk
@svm s. 10/7 -14

8 rubriker
24 svar

3. tjenare Rickard ah kommer ... 20:27:52, 30/7 -14  
tjenare Rickard

ah kommer allt ihåg sista matchen :) Ja vi vill veerkligen lira mer för nu har man ju snappat upp intresset igen ! och vi splear ju mest legacy elle casual då men modern är nåt vi funderar på att lira utöver oxå! tackar för alla hjälp med vart man kan vara lite närmare ibland än göteborg :) ja precis att träffas o lire lite casual är väldigt kul oxå för kan bli enformigt att lira mot samma hela tiden ;) Var finns dessa lokaler ?
yespair
JUDGE L2
Trollhättan
@svm s. 10/3 -14

117 rubriker
1709 svar

4. Hänga med till Malmö i helgen?... 20:31:39, 30/7 -14  
KumpaN skrev 20:27, 30/7 -14 tjenare Rickard

ah kommer allt ihåg sista matchen :) Ja vi vill veerkligen lira mer för nu har man ju snappat upp intresset igen ! och vi splear ju mest legacy elle casual då men modern är nåt vi funderar på att lira utöver oxå! tackar för alla hjälp med vart man kan vara lite närmare ibland än göteborg :) ja precis att träffas o lire lite casual är väldigt kul oxå för kan bli enformigt att lira mot samma hela tiden ;) Var finns dessa lokaler ?

Hänga med till Malmö i helgen? Legacyturnering på söndagen, och annars mysconvent med massa skåningar.

Sen är jag absolut öppen för casualkvällar hos mig. Mitt köksbord är större än det som David har i Färgelanda ;)

//Jesper
 
Kika gärna in /r/mypacktopower och hojta till om du vill byta någonting!
Uppdaterad: 20:32:47, 30/7 -14
yespair
JUDGE L2
Trollhättan
@svm s. 10/3 -14

117 rubriker
1709 svar

5. Lokalen i Trollhättan ligger p... 20:34:29, 30/7 -14  
KumpaN skrev 20:27, 30/7 -14 tjenare Rickard

ah kommer allt ihåg sista matchen :) Ja vi vill veerkligen lira mer för nu har man ju snappat upp intresset igen ! och vi splear ju mest legacy elle casual då men modern är nåt vi funderar på att lira utöver oxå! tackar för alla hjälp med vart man kan vara lite närmare ibland än göteborg :) ja precis att träffas o lire lite casual är väldigt kul oxå för kan bli enformigt att lira mot samma hela tiden ;) Var finns dessa lokaler ?

Lokalen i Trollhättan ligger precis på Drottningtorget, där Playtown låg förr, strax vänster om bankomaten som är vid Länsförsäkringar.

Butiken i Uddevalla har jag inte (och nu tar jag på mig skämskudden) besökt ännu så jag överlåter det svaret till någon annan.
 
Kika gärna in /r/mypacktopower och hojta till om du vill byta någonting!
8705dabe
HEDERSMEDLEM
Färgelanda
@svm s. 9/11 -06

79 rubriker
2063 svar

6. Hey not cool dude :P... 20:45:11, 30/7 -14  
yespair skrev 20:31, 30/7 -14
KumpaN skrev 20:27, 30/7 -14 tjenare Rickard

ah kommer allt ihåg sista matchen Ja vi vill veerkligen lira mer för nu har man ju snappat upp intresset igen ! och vi splear ju mest legacy elle casual då men modern är nåt vi funderar på att lira utöver oxå! tackar för alla hjälp med vart man kan vara lite närmare ibland än göteborg ja precis att träffas o lire lite casual är väldigt kul oxå för kan bli enformigt att lira mot samma hela tiden Var finns dessa lokaler ?

Hänga med till Malmö i helgen? Legacyturnering på söndagen, och annars mysconvent med massa skåningar.

Sen är jag absolut öppen för casualkvällar hos mig. Mitt köksbord är större än det som David har i Färgelanda

//Jesper

Hey not cool dude
8705dabe
HEDERSMEDLEM
Färgelanda
@svm s. 9/11 -06

79 rubriker
2063 svar

7. Lokalen i Uddevalla ligger län... 20:48:00, 30/7 -14  
yespair skrev 20:34, 30/7 -14
KumpaN skrev 20:27, 30/7 -14 tjenare Rickard

ah kommer allt ihåg sista matchen Ja vi vill veerkligen lira mer för nu har man ju snappat upp intresset igen ! och vi splear ju mest legacy elle casual då men modern är nåt vi funderar på att lira utöver oxå! tackar för alla hjälp med vart man kan vara lite närmare ibland än göteborg ja precis att träffas o lire lite casual är väldigt kul oxå för kan bli enformigt att lira mot samma hela tiden Var finns dessa lokaler ?

Lokalen i Trollhättan ligger precis på Drottningtorget, där Playtown låg förr, strax vänster om bankomaten som är vid Länsförsäkringar.

Butiken i Uddevalla har jag inte (och nu tar jag på mig skämskudden) besökt ännu så jag överlåter det svaret till någon annan.

Lokalen i Uddevalla ligger längst upp på Kungstorget i centrum vid nära Agnebergsgymnasiet bla
KumpaN
MEDLEM
Åsensbruk
@svm s. 10/7 -14

8 rubriker
24 svar

8. Väldigt kul att få så bra resp... 20:54:20, 30/7 -14  
Väldigt kul att få så bra respons av personer i närheten och ser fram emot att få se alla glada magiclirare igen :) får se till att besöka dessa lokaler ganska snart och ska försöka skicka lite vänförfrågningar så man kan få lite mer kontakt med alla som vill för kan ju hända ibland att man tar en kväll hos någon med stort köksbord haha :)
KumpaN
MEDLEM
Åsensbruk
@svm s. 10/7 -14

8 rubriker
24 svar

9. Tyvärr jesper kan jag nog inte... 20:57:04, 30/7 -14  
Tyvärr jesper kan jag nog inte åka i helgen för frugan ska ner till ullared och jag börjar jobba igen på måndag ;) men vi ses väl ganska snart ändå får man hoppas för lite mer play !
8705dabe
HEDERSMEDLEM
Färgelanda
@svm s. 9/11 -06

79 rubriker
2063 svar

10. Ja varför inte de e ju alltid ... 20:57:19, 30/7 -14  
KumpaN skrev 20:54, 30/7 -14 Väldigt kul att få så bra respons av personer i närheten och ser fram emot att få se alla glada magiclirare igen får se till att besöka dessa lokaler ganska snart och ska försöka skicka lite vänförfrågningar så man kan få lite mer kontakt med alla som vill för kan ju hända ibland att man tar en kväll hos någon med stort köksbord haha

Ja varför inte de e ju alltid super me lite mer goa spelare
e ju inte fel me lite legacy heller

tycker de e gött att ni tar ett så stort insiativ
KumpaN
MEDLEM
Åsensbruk
@svm s. 10/7 -14

8 rubriker
24 svar

11. Ja vi spenderade en del nu för... 21:07:19, 30/7 -14  
Ja vi spenderade en del nu för att få våra legacy lekar men det är bara kul att få lira igen spm sagt :) och vi tyckte var väldigt kul att få träffa trevligt folk att spela med oxå ! kompisarna ska regga sig lite senare här :)
8705dabe
HEDERSMEDLEM
Färgelanda
@svm s. 9/11 -06

79 rubriker
2063 svar

12. okej de låter sweet ;D... 21:19:28, 30/7 -14  
KumpaN skrev 21:07, 30/7 -14 Ja vi spenderade en del nu för att få våra legacy lekar men det är bara kul att få lira igen spm sagt och vi tyckte var väldigt kul att få träffa trevligt folk att spela med oxå ! kompisarna ska regga sig lite senare här

okej de låter sweet ;D
Glazastik
HEDERSMEDLEM
MODERATOR
Hisings backa
@svm s. 12/2 -11

84 rubriker
2153 svar

13. Kul med nytt folk! Om du an... 21:41:54, 30/7 -14  
Kul med nytt folk!

Om du använder fejsbook:
https://www.facebook.com/groups/tlmagic/
https://www.facebook.com/groups/UddevallaMagic/
http://tlmagic.wordpress.com/
 
Magic Judge Level 2.
Hjälper gärna folk att bli domare.
Behöver du hjälp med en regelfråga och känner inte för att posta i Forumet? Jag kan nog hjälpa dig.
Uppdaterad: 21:42:38, 30/7 -14
KumpaN
MEDLEM
Åsensbruk
@svm s. 10/7 -14

8 rubriker
24 svar

14. Ja det är alltid kul med fler!... 22:08:52, 30/7 -14  
Ja det är alltid kul med fler! :) använder inte fb men mina kompisar gör så det är ju inga problem :)

endbringer presenterar ett smakprov från sin guldvippade auktion Blandat godis Premodern! Mox Diamond, Sliver Queen etc.

Skaffa VIP Guld till din auktion för att få chansen att visa upp din auktion här

Treachery (FN) 325:-

Sulfurous Springs (EX) 36:-

Yavimaya Coast (EX) 85:-

Yavimaya Hollow (GD) 525:-

Sol Ring (GD) 70:-

Lightning Bolt (PR) 20:-

Adarkar Wastes (PR) 61:-

Adarkar Wastes (FN) 40:-

Adarkar Wastes (EX) 45:-

Ankh of Mishra (GD) 35:-

Counterspell (PR) 20:-

Flooded Strand (EX) 456:-

Mystic Remora (PR) 26:-

Serendib Efreet (GD) 50:-

Academy Rector (FN) 500:-

Wrath of God (GD) 30:-

Karplusan Forest (PR) 36:-

Karplusan Forest (EX) 31:-

Sylvan Library (FN) 265:-

Enlightened Tutor (GD) 235:-


BYT BORD TILL


 
  Outlaws of Thunder Junction Slippa reklamen? Bli Guldmedlem!