Magic the Gathering
Magic the Gathering34880 medlemmar 655 inloggade

Användare:

Lösenord:


Bli medlem
Glömt lösenord?

Sök SvenskaMagic
Sök kort:

Sök medlem:

Sök stad:
Sök forumet:

Sök regelterm:

Sök lek:
FORUMET Start | Forumnytt | Sök | Regler | Privata bord  
FöRENINGEN SVENSKAMAGIC Dagordning Styrelsemöte 2014-0... Sponsra SvM med ny server. ...
Dagordning Styrelsemöte 2014-03-27, efter förbundsstämman
Senast läst: 13:46:42, 16/4 -24. Läst 681 gånger.
Discus

Simic
HUVUDVäKTARE
REDAX
MODERATOR
HEDERSMEDLEM
FSVM - LEDAMOT
KICKBACKER
Norrköping
@svm s. 5/3 -04

781 rubriker
9516 svar

Dagordning Styrelsemöte 2014-03-27, efter förbundsstämman 14:47:21, 20/3 -14  
Tiden bara springer iväg och det är visst mötesdags igen! Vill du ta upp något på mötet så är det bara att säga till antingen här eller via internmail till mig.

Dagordning Styrelsemöte 2014-03-27, efter förbundsstämman

1) Mötets öppnande

2) Röstlängd och mötets behörighet

3) Mötesfunktionärer

4) Per Capsulam

5) Medlemskontrollen
Det är mycket lugnare nu bland tillströmningen av medlemmar och det känns som att vi därmed även tappat tempo i kontroller, så att de få som faktiskt tillkommer får vänta längre på godkännande av medlemskap.

6) Gothcon
Vi har fått en förfrågan om vi ville dema magic på Gothcon och då Johan till slut inte kunde, valde jag att se till att vara tillgänglig. dock har mina kontaktförsök med Samuel misslyckats (20 mars), så jag hoppas att vi ska finna varandra på den vecka som är kvar innan mötet.

7) SM 2014
Det finns säkert massor av uppdateringar som SM-gruppen vill delge oss andra nu.

8) Promo Stuff
- Dags att gå till beslut om spelmatta!
- Har vi en Roll-up nu eller ska den fortfarande beställas?

9) Sveroks Idrottsråd
Vi har fått en förfrågan från Sverok's Idrottsråd och det kan ju vara lämpligt att vi lyfter frågan och kollar av vårt intresse. Postar även det relevanta från mailet nedan.

Jag har fått uppdraget att sammakalla Sveroks Idrottsråd, det som i början tänktes handla om e-sport men som breddats till att handla om all tävlingsinriktad spelverksamhet.

Ambitionen i år är att samla många olika röster och lyssna av läget, öppna upp kontakter mellan olika föreningar och andra aktörer, på sikt att hitta en gemensam plattform för arbetet med att få spel accepterat som en seriös tävlingsverksamhet.

Därför söker jag nu bland er både folk som är intresserade av att ingå i rådet och de som tycker sig ha viktiga erfarenheter att dela med sig av, men som kanske inte har tid över till att ingå i rådet. Jag hoppas att Svenska Magic vill vara representerade, helst från den Sverok-relevanta delen av organisationen.
Den som känner att den har viktiga erfarenheter, eller har ett bra tips på en sådan person, som skulle kunna ställa upp på ett skype- eller telefonsamtal, en fika eller någon annan träff och berätta om saker som arbete med seriösa turneringar, utmaningar med blandade nivåer av spelare, internationella deltagare eller vad som helst annat som antingen var en svårighet som fick sin lösning eller ett problem som fortfarande finns - tipsa mig!

Jag hoppas också ni hjälper mig med tips om det finns andra organisationer eller personer som arbetar med tävlingsinriktat spelande, som sagt så är det i det här skedet en mångfald av röster och blandade erfarenheter som är viktigt.

Andreas "Halken" Hallqvist (Sammankallade Sveroks Idrottsråd)


10) Övriga Frågor

11) Uppdatering av To-Do Listan

12) Nästa Möte

13) Mötets Avslutande
 
Stay away from negative people, they have a problem for every solution!


MaxLof presenterar ett smakprov från sin guldvippade auktion Playsets, modern och pioneer!

Skaffa VIP Guld till din auktion för att få chansen att visa upp din auktion här

City of Brass (EX) 80:- Buyout: 120:-

City of Brass (EX) 80:- Buyout: 120:-

City of Brass (EX) 80:- Buyout: 120:-

City of Brass (EX) 80:- Buyout: 120:-

Blood Moon (EX) 100:- Buyout: 250:-

Reckless Stormseeker // Storm-Charged Slasher (EX) 25:- Buyout: 45:-

Reckless Stormseeker // Storm-Charged Slasher (EX) 25:- Buyout: 45:-

Reckless Stormseeker // Storm-Charged Slasher (EX) 25:- Buyout: 45:-

Reckless Stormseeker // Storm-Charged Slasher (EX) 25:- Buyout: 45:-

Abrupt Decay (EX) 20:- Buyout: 40:-

Exotic Orchard (EX) 5:- Buyout: 15:-

Street Wraith (EX) 5:- Buyout: 15:-

Street Wraith (EX) 5:- Buyout: 15:-

Street Wraith (EX) 5:- Buyout: 15:-

Street Wraith (EX) 5:- Buyout: 15:-

Rampaging Ferocidon (EX) 25:- Buyout: 50:-

Rampaging Ferocidon (EX) 25:- Buyout: 50:-

Cragcrown Pathway // Timbercrown Pathway (EX) 40:- Buyout: 65:-

Cragcrown Pathway // Timbercrown Pathway (EX) 40:- Buyout: 65:-

Cragcrown Pathway // Timbercrown Pathway (EX) 40:- Buyout: 65:-


BYT BORD TILL


 
  Slippa reklamen? Bli Guldmedlem!