Magic the Gathering
Magic the Gathering20443 MEDLEMMAR 453 inloggade

Användare:

Lösenord:

Bli medlem
Glömt lösenord?

FORUMET Start | Forumnytt | Sök | Regler | Privata bord 
SYNPUNKTER & SUPPORT Tillgång till torget efter adr... Opassande reklam på SvM?...
Sök fråga
Senast läst: 02:31:24, 20/5 -13. Läst 308 gånger.
GooZer

Orzhov
MEDLEM
Lidköping
@svm s. 23/5 -05

54 rubriker
112 svar

Sök fråga 09:34:42, 27/9 -12  
Försökte söka på de gamla Ravnica korten för att se om det finns reprint men fick inga träffer genom att skriva in exempelvis ravnica och trycka i standard legalt från 5okt, inte ens shockländer kom. finns det nått sätt så man kan söka på reprints i olika block?

säger inga namn men
"Light travels faster then sound. isn't that why some people appear bright untill you hear them speak!"

Yoggoth

Selesnya
MEDLEM
Linköping
@svm s. 17/11 -08

25 rubriker
762 svar

1. Jag är inte heller helt hemma ... 10:04:29, 27/9 -12  
Jag är inte heller helt hemma på att söka i kortpärmen, men det du kan göra är att skriva tex Ravnica* Return to Ravnica i Expansion-fältet då hittar den alla kort som är i både Ravnica och Return to Ravnica. Sen kan du göra en ny sökning med tex Guildpact* Return to Ravnica och sen Dissension* Return to Ravnica

"See, as it happens, I've got a couple of front row tickets for the end of the universe. I thought it'd be best to use them now. I mean you never know... there might not be a second performance" -John Constantine
Olrog

Golgari
MEDLEM
Årsta
@svm s. 14/3 -04

69 rubriker
258 svar

2. skriv i expansionfältet vilken... 10:04:58, 27/9 -12  
skriv i expansionfältet vilken expansion du vill leta kort i och sedan välj "Sök endast kort som tryckts om" och sedan sök.

Mattecoach - logga in på msn och chatta med mig och andra mattecoacher, vi hjälper alla från 6:an till och med sista året på gymnasiet med matematik. http://www.mattecoach.se
Yoggoth

Selesnya
MEDLEM
Linköping
@svm s. 17/11 -08

25 rubriker
762 svar

3. Det funkar ju, men man får ju ... 10:07:35, 27/9 -12  
Det funkar ju, men man får ju inte upp bara de som är reprints från gamla ravnica-blocket, vilket jag tror var det som efterfrågades.

"See, as it happens, I've got a couple of front row tickets for the end of the universe. I thought it'd be best to use them now. I mean you never know... there might not be a second performance" -John Constantine
Olrog

Golgari
MEDLEM
Årsta
@svm s. 14/3 -04

69 rubriker
258 svar

4. besvarade hans fråga: finns de... 10:10:54, 27/9 -12  
Yoggoth skrev 10:07, 27/9 -12 Det funkar ju, men man får ju inte upp bara de som är reprints från gamla ravnica-blocket, vilket jag tror var det som efterfrågades.

besvarade hans fråga: finns det nått sätt så man kan söka på reprints i olika block?

Mattecoach - logga in på msn och chatta med mig och andra mattecoacher, vi hjälper alla från 6:an till och med sista året på gymnasiet med matematik. http://www.mattecoach.se
Yoggoth

Selesnya
MEDLEM
Linköping
@svm s. 17/11 -08

25 rubriker
762 svar

5. Nu hittade jag hur man ska sök... 10:11:35, 27/9 -12  
Nu hittade jag hur man ska söka.
I Expansion skriv Return to Ravnica
Kryssa för Legalitet Standard 5 okt samt välj ravnica-block i drop-down listan under Legalitet.

Yoggoth

Selesnya
MEDLEM
Linköping
@svm s. 17/11 -08

25 rubriker
762 svar

6. Ah, läste lite fel :-)... 10:23:16, 27/9 -12  
Olrog skrev 10:10, 27/9 -12
Yoggoth skrev 10:07, 27/9 -12 Det funkar ju, men man får ju inte upp bara de som är reprints från gamla ravnica-blocket, vilket jag tror var det som efterfrågades.

besvarade hans fråga: finns det nått sätt så man kan söka på reprints i olika block?

Ah, läste lite fel

GooZer

Orzhov
MEDLEM
Lidköping
@svm s. 23/5 -05

54 rubriker
112 svar

7. tackar tackar... 12:26:35, 27/9 -12  
tackar tackar

säger inga namn men
"Light travels faster then sound. isn't that why some people appear bright untill you hear them speak!"

BYT BORD TILL

Vi köper din samling!
Sök SvenskaMagic
Sök kort:

Sök medlem:

Sök stad:
Sök forumet:

Sök regelterm:

Sök lek: