|
|
|
|
|
DL News: SCG Invitational Qualifier, Summer Championship m m
13:49:12, 20/7 -12
|
|
Här kommer en liten uppdatering på vad som händer på DL under sommaren.
Jag vill börja med att säga att jag hoppas ni tycker det är lika roligt som jag att det finns massor av turneringar att delta på och jag hoppas på att se massor av deltagare som gör varje turnering rolig och spännande att delta i. Har ni någonsin tankar eller åsikter om våra turneringar så vill jag gärna höra detta. Med detta sagt, här kommer infon:
Varje Standard Summer Championship Trial kommer att streamas på twitch.tv/dragonslairmtg så vill du någonsin kolla på dem även när du inte har möjlighet att delta så är det platsen att gå till.
Summer Championship Trial 21/7:
Standard Trial till Summer Championships. Mer info om detta hittar du här.
Summer Championship Trial 28/7:
Draft Trial till Summer Championships.
M13 Game Day 4/8:
Game Day för M13. En avslappnad casualturnering mitt ibland alla Trials och Qualifiers under sommaren.
Summer Championship Trial 11/8:
Standard Trial till Summer Championships.
Starcitygames Invitational Qualifier 18/8:
Saknar du våra PTQs? Här har du ett event som fungerar i princip som en. Vi lägger alla priser till vinnaren i resebidrag för att försäkra oss om att personen som vinner får chansen att åka billigt till USA och tävla om den över 500 000 kr stora prispotten som SCG erbjuder. Dessutom får vinnaren deltagaravgift betald plus en bye till vårt Summer Championship. Vill vinnaren inte ha det så görs en passdown tills vi hittar någon som vill ha det.
Detta är en av de stora grejerna som händer i sommar, det blir live coverage på det och förhoppningsvis så tycker ni att detta är lika roligt som jag gör! Hoppas på att se er där :)
GPT Moskva 19/8:
Vi kör en GPT Moskva efter SCG IQn för att erbjuda er en helhelg. Formatet är Standard.
Summer Championship Trial 25/8:
Standard Trial till Summer Championships. Sista helgen innan Summer Championships går av stapeln.
Summer Championship Trial 26/8:
Draft Trial till Summer Championships. Sista chansen att köra en Trial innan Summer Championships går av stapeln.
Dag 1 och dag 2 av Summer Championships:
Detta är avslutet på sommarens turneringar. Alla kan delta och från flera av våra Trials samt SCG IQn så har personer betalt deltagande och gratisvinster. I prispotten så har vi minst 4000 kr (men det lutar åt mer om vi fortsätter få så många deltagare på Trials) i resebidrag på valfri resa.
Givetvis kommer finalen även den att streamas live!
Håll dig uppdaterad på vad som händer på DL, med DL News:
Massor av turneringar fram till GP Malmö
StarCityGames till Sverige
Häftiga prereleasenyheter
DL har ny butik i Skrapan! Titta förbi!
Domare och Magicansvarig på DL. Har du frågor om att bli domare eller om DL så kan ni höra av er till mig! Uppdaterad: 11:43:49, 25/7 -12 |
|
|
|