Magic the Gathering
Magic the Gathering14087 MEDLEMMAR 260 inloggade

Användare:

Lösenord:

Bli medlem
Glömt lösenord?

FORUMET Start | Forumnytt | Sök | Regler | Privata bord 
ALLMäNT Shadowmor Fat Pack... DCI = Department of Complete I...
Boende till GP Bryssel - Hur gör du?
Senast läst: 20:41:02, 6/9 -10. Läst 505 gånger.
Powerload
FSVM - LEDAMOT
Hägersten
@svm s. 7/9 -03

208 rubriker
5129 svar

Boende till GP Bryssel - Hur gör du? 21:32:19, 8/2 -10  
Jag skulle vilja höra från folk som ska åka till Bryssel hur de gör med sitt boende; jag sitter och ska boka det där, men har no clue till var det är mest prisvärt att bo och skulle gärna höra från andra. Det är också svårtillgängligt att veta vilka boenden som ligger nära siten, och jag oroar mig eftersom kalendariumet för Brussels Expo inte ens har med GP:n som listat event.

Så: Var bor ni; Hur bor ni; Vad kostar det er?

agzz

MEDLEM
Västerås
@svm s. 23/3 -03

126 rubriker
3813 svar

1. google map... 22:36:18, 8/2 -10  

google map

Konsten att tråka ut är att berätta allt.
Uppdaterad: 22:37:13, 8/2 -10
Powerload

FSVM - LEDAMOT
Hägersten
@svm s. 7/9 -03

208 rubriker
5129 svar

2. Jag ville gärna ha lite person... 22:51:09, 8/2 -10  
Jag ville gärna ha lite personliga åsikter, subjektiv input och idéer och synpunkter också :P Tack för hjälpen med kartan dock.
Spacelisk

MEDLEM
Göteborg
@svm s. 12/11 -03

153 rubriker
2580 svar
WATCHLISTAD
Grad: 2
Sedan: 12:06, 18/8
Mer info, klicka här!

#5 Total
#2 Limited

3. http://www.metropolehotel.com/... 22:56:37, 8/2 -10  
http://www.metropolehotel.com/ låg nära men var lite dyrare. Får man dock in 5 pers i ett rum så är det inte för dyrt.

Max 8 rader i signaturen
agzz

MEDLEM
Västerås
@svm s. 23/3 -03

126 rubriker
3813 svar

4. Hade gärna hjälpt med det ocks... 23:05:11, 8/2 -10  
Powerload skrev 22:51, 8/2 -10 Jag ville gärna ha lite personliga åsikter, subjektiv input och idéer och synpunkter också :P Tack för hjälpen med kartan dock.

Hade gärna hjälpt med det också men då jag inte åker skulle jag behöva hitta på så jag skippade det. ;)

Konsten att tråka ut är att berätta allt.
Powerload

FSVM - LEDAMOT
Hägersten
@svm s. 7/9 -03

208 rubriker
5129 svar

5. Spacelisk: Hmm, isåfall förstå... 23:14:42, 8/2 -10  
Spacelisk: Hmm, isåfall förstår jag inte den där sidan, för det verkar bara vara rum för 2 personer i rummen, eller missuppfattar jag?

Agzz: äsch, jag hade ju inte märkt något.
Davorac

STANDARDKUNGEN 2010
JUDGE
Vallentuna
@svm s. 28/10 -02

64 rubriker
863 svar

6. Om du kan hitta någon att dela... 00:22:40, 9/2 -10  
Om du kan hitta någon att dela rum med, kan du sova på Holiday Inn Garden Court för en relativt billig penning (~280 kr/natt). Det ligger dessutom på/i/bredvid/under siten, så det är nice.

"Att säga att det är ett bombformat och ett format med bomber i är olika saker. Att säga att det finns bomber i limited är som att säga att det finn fiskar i luften. Vilket det gör i Zendikar."
- Cranky angående M10-limited vs Zendikar-limited
Uppdaterad: 00:23:07, 9/2 -10
NetherShadow

MEDLEM
Pålsboda
@svm s. 28/4 -03

241 rubriker
930 svar

7. Har varit så under flera GP's ... 09:26:32, 9/2 -10  
Har varit så under flera GP's jag vart på att congresshallen (eller vad det nu spelats i) inte tar upp magic i sin egen kalender. Dom vill väl inte få nördstämpel...

Varför kallas en del djur för husdjur och andra för bara mat!?
Skippa dubbelmoralen - ät en hund!
Uppdaterad: 09:27:11, 9/2 -10
Devil

MEDLEM
Hallstahammar
@svm s. 18/5 -02

166 rubriker
1426 svar

8. Denna har jag valt att bo på o... 13:39:03, 9/2 -10  
Davorac skrev 00:22, 9/2 -10 Om du kan hitta någon att dela rum med, kan du sova på Holiday Inn Garden Court för en relativt billig penning (~280 kr/natt). Det ligger dessutom på/i/bredvid/under siten, så det är nice.

Denna har jag valt att bo på och redan bokat då så klart tar även med tjejen och 7 mån bäbisen och släpper lös dom i bryssel medans jag roar mig själv :)

bra pris och nära till siten slår det mesta sen att den är typ en av dom billigaste inom 5 km eller nåt är ju bra :)

Goblin Ramsa i expansionen "Portal Second Age".
Four little goblins, trapped by the sea. One teased a serpent, and then there were three.
Three little goblins, enjoying their brew. One bumped an ogre, and then there were two.
Two little goblins, out in the sun. Down came a griffin, and then there was one.
One little goblin shook up the ground. When the dust cleared, no one was found.
Se dessa kort för mer info:Tidal Surge, Ogre Taskmaster, Wild Griffin, Tremor
Uppdaterad: 13:40:10, 9/2 -10
Powerload

FSVM - LEDAMOT
Hägersten
@svm s. 7/9 -03

208 rubriker
5129 svar

9. Det låter onekligen asbra det ... 16:10:48, 9/2 -10  
Det låter onekligen asbra det där Davorac/Devil, men då måste jag hitta någon att dela med, eftersom vi som åker är 3 och jag antar att man inte får tillåtelse att vara 3 på ett rum där.
Devil

MEDLEM
Hallstahammar
@svm s. 18/5 -02

166 rubriker
1426 svar

10. känns som om det borde kunna l... 16:18:27, 9/2 -10  
Powerload skrev 16:10, 9/2 -10 Det låter onekligen asbra det där Davorac/Devil, men då måste jag hitta någon att dela med, eftersom vi som åker är 3 och jag antar att man inte får tillåtelse att vara 3 på ett rum där.

känns som om det borde kunna lösas typ med extra säng på rummet enklaste borde ju vara att ta kontakt med hotellet och fråga om det går att ställa in extrasäng alt. se vad det finns för alt. för 3 personer att boka.

Känns att jag läst nåt om extra säng någonstans i bokningen men osäker så jag kan inte säga var jag kan ha sett det..

**EDIT** man kan ju ha plats för 2 vuxna + 1 barn upp till 12år(tror jag) med extrasäng eller nåt(kan vara där jag läste om extrasäng). vem säger att ni inte är ett sådant sällskap billigast blir det ju utan frukost att boka så.. använd fantasin :)

Goblin Ramsa i expansionen "Portal Second Age".
Four little goblins, trapped by the sea. One teased a serpent, and then there were three.
Three little goblins, enjoying their brew. One bumped an ogre, and then there were two.
Two little goblins, out in the sun. Down came a griffin, and then there was one.
One little goblin shook up the ground. When the dust cleared, no one was found.
Se dessa kort för mer info:Tidal Surge, Ogre Taskmaster, Wild Griffin, Tremor
Uppdaterad: 16:20:44, 9/2 -10
NetherShadow

MEDLEM
Pålsboda
@svm s. 28/4 -03

241 rubriker
930 svar

11. De flesta hotell kan skaka fra... 19:43:12, 9/2 -10  
De flesta hotell kan skaka fram rum med 3 bäddar om man ber om det.

Varför kallas en del djur för husdjur och andra för bara mat!?
Skippa dubbelmoralen - ät en hund!

BYT BORD TILL

Sök SvenskaMagic
Sök kort:

Sök medlem:

Sök stad:
Sök forumet:

Sök regelterm:

Sök lek: